خرید ملک در باهچه شهیر

  خرید ملک در باهچه شهیر

یکی از راه‌های گرفتن اقامت در کشور ترکیه سرمایه‌گذاری یا خرید خانه در کشور ترکیه است. کشور ترکیه یکی از کشورهایی است که به علت داشتن مرز زمینی با ایران، نیاز به ویزا نداشتن و نزدیکی فرهنگ آن به فرهنگ ایران، رفت و آمد ایرانیان به آن زیاد است. همین موارد باعث شده تا خرید خانه در ترکیه، به یکی از اهداف ایرانی‌ها تبدیل شود. این کشور توریستی با مناظر طبیعی زیبا و آب و هوای مناسب یکی از بهترین کشورها برای گرفتن اقامت است و یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای گرفتن اقامت خرید خانه در این کشور است.

ترکیه طی یک دهه طراحی مجدد بازار املاک خود را انجام داد. اما برخی از نواحی به خاطر حذف پارک­ ها، درختان، و به طور کلی فضای سبز مورد انتقاد بوده است. محله باهچه شهیر استانبول از حیث حفظ محیط سبز و حتی افزودن به آن از این نظر عملکرد بسیار خوبی را به خود دیده است.

این منطقه که در بخش اروپایی استانبول قرار دارد از مزیت دیگری نیز برخوردار است: این که فقط ۶ کیلومتر با مسیر کانال در حال احداث فاصله دارد و فقط ۱۰ دقیقه رانندگی تا آن فاصله خواهد داشت. همچنین فرودگاه جدید استانبول که پروژه عظیم دیگری در ترکیه است با این منطقه فاصله رانندگی ۴۰ دقیقه­ای خواهد داشت. این فرودگاه که در سال ۲۰۲۳ آماده خواهد شد و بزرگترین قطب مسافرتی هوایی جهان خواهد بود، دسترسی سالیانه ساکنین منطقه باهچه شهیر به بیش از ۳۵۰ مقصد در سطح جهانی را تضمین می کند.



مناطق دیدنی و گردشگری باهچه شهیر 

پارک طبیعت شاملار: تنها یک رانندگی کوتاه در طول کایاباشی شما را به جنگل شاملار با ۵۰۰۰۰ هکتار خواهد رساند. این محل اگرچه مورد علاقه ساکنین بسیاری از بخش ­های اروپایی است، میزبان زندگی گیاهی و جانوری نیز می ­باشد. از همین رو حقوق آن محفوظ است. یک روز را با لذت بردن از مناظر دیدنی . تسهیلاتی مانند محل­ه ای پیک­نیک، زیپ لاین، و سایر فعالیت­ ها بگذارنید.

دریاچه کوچک چکمجه :محله باهچه شهیر استانبول در شمال دریاچه کوچک چکمجه است. این دریاچه یک منقطه سیاحتی چشم­گیر است، وقتی دولت ترکیه مسیر جدید برای کانال استانبول را اعلام کرد، مورد توجه ویژه واقع شد. با مساحت ۱۶ کیلومتر مربعی، این دریاچه در ساعت طلایی تماشایی است. با توجه به انتقاد شدن در خصوص آلایندگی، شورای محلی به طور گسترده آن را پاک و مناسب یک روز تفریح خانواده کرده است.

غارهای یاریم بورگاز : این غارها با فاصله کوتاهی از دریاچه کوچک چکمجه توجه زیادی از باستان شناسان ترکیه و بین­ المللی را به ­عنوان قدی می­ترین نواحی زیست­گاهی ترکیه به خود جلب کرده است.

خرید ملک در باهچه شهیر استانبول

منطقه باهچه شهیر در قسمت اروپایی و شمال غرب استانبول واقع شده است و فاصله ای تقریبا 30 کیلومتری با میدان تکسیم استانبول دارد. این منطقه دارای بافت بسیار زیبایی می باشد. پلان شهری منطقه باهچه شهیر بر اساس الگوبرداری از شهرک های موجود قاره ی سبز و منازل به سبک ساختمان و ویلاهای اروپایی، با رعایت استاندارد های جهانی ساخته شده اند. به دلیل فاصله ی یک ساعته ای که با مرکز شهر دارد ترافیک کمتر و آب و هوای نسبتا تمیزی را در این منطقه شاهد هستیم. خرید ملک در این منطقه به دلیل قیمت مناسب آن مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. این منطقه جزو مناطق لوکس استانبول به حساب نمی آید اما پروژه های مسکونی زیادی در آن در حال ساخت است. به دلیل نزدیک بودن به پروژه های بزرگی چون، کانال استانبول و فرودگاه جدید استانبول، ارزش اقتصادی و جغرافیایی بسیار زیادی نصیب این منطقه شده است. به لطف این پروژه ها، فرصتی عالی هم برای آن دسته از سرمایه گذارانی ایجاد شده که با خرید خانه در باهچه شهیر استانبول قصد حفظ و حتی ارتقای سرمایه خود را دارند. قیمت آپارتمان ها در این منطقه از متری ۳ هزار لیر شروع می شود و بسته به قدمت ساختمان و امکانات آن تا ۱۰ هزار لیر نیز نوسان دارد.

 جهت خرید ملک در باهچه شهیر و یا دریافت مشاوره رایگان به وب سایت ناب هاوس مراجعه نمایید.

Comments